شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

الگوريتم اينستاگرام 2023 چيست؟

۱۱ بازديد

بيشترين بازديد از استوري ها مربوط به مشاغل است. طبق اعلام اينستاگرام ، روزانه بيش از ۵۰۰ ميليون حساب از استوري اينستاگرام استفاده مي كنند، اين هيجان انگيز است زيرا به اين معني است كه برخي فرصت هاي رشد باورنكردني براي تبليغ كنندگان در استوري ها وجود دارد. علاوه بر حساب شخصي و كاربران معمولي اينستاگرام ، افراد مشهور نيز از اين اپليكيشن استفاده مي كنند. علاوه بر اين ها مخاطبان اينستاگرام آگاه شده اند و براي تشخيص راد چت واقعي از راد چت فيك به تعداد لايك ها و كامنت ها توجه مي كنند. اگر تاكنون اين كار را انجام ندادهايد بايد گفت پيجهاي مهمي كه در زمينه كاري شما فعاليت ميكنند را پيدا كنيد و علاوه بر خود پيجها، راد چتي آنها را هم دنبال كنيد. البته هيچ قانون و قاعده حتمي و الزامي در اين زمينه وجود ندارد. براساس آمارها ۲۵ ميليون كسب و كار در اينستاگرام وجود دارد، همانطور كه در ابتداي مقاله نيز اشاره شد طبق يك نظر سنجي ۸۹٪ از افراد اظهار داشتند كه اينستاگرام مهمترين كانال رسانه هاي اجتماعي براي بازاريابي است. براي بهبود رتبه بندي الگوريتم خود در سال ۲۰۲2، روي هر تاكتيكي كه ميخواهيد تمركز كنيد، اما مهمترين كار اين است كه در قلب استراتژي خود با مخاطبان خود درگير شويد.

۸۹٪ اظهار داشتند كه اينستاگرام مهمترين كانال رسانه هاي اجتماعي براي بازاريابي تأثيرگذار است. يعني ۶۰ درصد كاربران اينستاگرام ، اين دومين سايت در رسانه هاي اجتماعي است كه كاربران زيادي براي استفاده وارد آن ميشوند، قيل از آن فيسبوك رتبه برتر را دارد،. سه صنعت برتر مشغول به كار در اينستاگرام شامل ۹۱٪ مارك هاي لوكس ، ۸۴٪ لباس ورزشي و ۸۳٪ برندهاي زيبايي هستند. در اين مقاله ابزارهايي را براي اين كار معرفي كردهايم. در واقع اين صفحه به شما اين امكان را ميدهد كه بتوانيد تصاوير مختلف را كه افرادي از سراسر جهان ممكن است به اشتراك گذاشته باشند، جستجو و مشاهده كنيد. در تمام دنيا بانوان سهم بيشتري را از تعداد كاربران اينستاگرام به خود اختصاص داده اند، كشور برزيل در رده دوم سهم كاربران زن قرار دارد ، اين كشور داراي بزرگترين پايگاه كاربر در اينستاگرام در آمريكاي لاتين و دوم در جهان است. براي اينكه محبوبيت بيشتري بدست آوريد، مي توانيد اطلاعاتي درمورد سرگرمي، علايق، مهارتها و ارزش هاي شخصي خود نيز اضافه كنيد. رونالدو، درصورتيكه براي مخاطبان محبوبيت بالايي داشته باشد، در نتايج فهرستبندي اين هشتگ، براي تمامي كاربران جستجو كننده آن در صدر قرار ميگيرد و باعث افزايش بازديد و احتمالاً راد چتهاي پيج شما ميشود.

بازار تأثيرگذار اينستاگرام هنوز اشباع نشده است و اين يك علامت دلگرم كننده براي برندهايي است كه هنوز هم مي خواهند استراتژي را امتحان كنند. طبق يك نظرسنجي ، ۷۸٪ افراد مارك راد چتگرامي را محبوب ، ۷۷٪ خلاق ، ۷۶٪ سرگرم كننده و ۷۲٪ متعهد به جامعه مي دانند. در زير دسته بندي و گروه هاي سني كاربران اينستاگرام را به شكل دقيق تري ميبينيم. شما ميتوانيد عكس ها و فيلم هاي ناپديد شونده هم در پيام هاي شخصي و هم در گروه ها بفرستيد. يك بلاگر موفق هيچ وقت 5 روز پشت سرهم پست نميگذارد و بعد دو هفته ناپديد بشود. تنها تفاوتي كه اين دو صفحه دارند اين است كه در صفحه اصلي محتواهايي را مشاهده ميكنيد كه در حال دنبال كردن صاحبان آنها هستيد و در صفحه explore آن دسته از محتواهايي را ميبينيد كه احتمالاً موردعلاقه شما هستند ولي صاحبانشان را دنبال نميكنيد. در رتبه هاي بعدي ، برزيل با ۶۶ ميليون كاربر و هند با ۶۴ ميليون كاربر قرار دارند.

از اين رو امروزه تمامي كاربراني كه دوست دارند پيج خود را ارتقا دهند، از طريق تبليغات گوناگون تلاش ميكنند كه جذابيت پيج خود را به رخ ديگران بكشند و از اين طريق راد چت جمع كنند. با توجه به اينكه هر روز كسب و كارهاي بيشتري وارد اينستاگرام مي شوند تا محصولات و خدمات خود را از طريق اينستاگرام ارائه كنند، نياز به افراد متخصص براي انجام امور مختلفي كه در بالا ذكر شد نيز بيشتر و بيشتر احساس مي شود. محتوا معمولا براساس اكانتها و انواع پستهايي كه معمولا با آنها تعامل بيشتري داريد؛ اولويت بندي ميشود. به دليل افزايش تعامل كاربران با استوري ها ، مدتي است كه تبليغ كنندگان دراينستاگرام پول بيشتري را در اين بخش خرج مي كنند. وقتي ۹۰٪ از حسابها حداقل يك تجارت را در اينستاگرام دنبال مي كنند ، ناگفته پيداست كه مارك ها مي خواهند اقدام به بازاريابي كنند. معمولاً اين تعامل را ميتوانيد با برگزاري مسابقات و پستهاي پرسش و پاسخ به دست آوريد و همچنين ميتوانيد با گذاشتن استوري و طرح سؤال در آن و استفاده از تصاوير و فيلمهاي جذاب، سبب تعامل بيشتر با كاربران خود را فراهم سازيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.