شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش آنلاين اينستاگرام ماركتينگ

۱۴ بازديد

 به هر حال اكثر كاربران اينستاگرام قصد دارند از هر لحظه ي بي ارزش عكس بگيرند و آن را در استوري اينستاگرام خود به نمايش بگذارند و ظاهرا زندگي خود را مانند يك بهشت به همه نشان دهند و بگويند با رفتن به يك رستوران، گردش و يا يك جاي خيلي لاكچري و زيبا چقدر خوشبخت و ثروتمند هستند. ۹ سال پيش، مدير عامل اينستاگرام و يكي از بنيانگذاران آن كوين سيستروم عكسي از سگي در مكزيك را به عنوان اولين عكس اينستاگرام به اشتراك گذاشتند. كوين سيستروم در اين باره گفت: اگر من مانند امروز مي دانستم اين اولين عكس اينستاگرام خواهد بود مطمنا بيش تر سعي مي كردم و عكس بهتري مي گذاشتم. در واقع شما از تمامي لحظاتي عكس گرفته ايد كه فاقد ارزش مي باشند. در گزارش منتشر شده توسط CNN بر اساس نتايج اين تحقيقات آمده است اينستاگرام احساسي را در كاربران ايجاد مي كند كه فيزيك بدني آنها مناسب نيست و باعث مي شود آنها تلاش كنند به شيوه هاي مختلف كه بعضي از آنها براي سلامت بدن مضر هستند به دنبال ايجاد تغيير باشند.

فيسبوك بيش از ۲ ميليارد و ۲۳۴ ميليون كاربر دارد؛ ولي درصد بسيار كمتري از آنها هر ماه اكانتشان را چك ميكنند؛ بنابراين شما اگر پستي را در اينستاگرام بگذاريد به احتمال زياد ديده شدن آن خيلي بيشتر و سرعت واكنش ديگران نسبت به آن خيلي بيشتر از فيسبوك و لينكدين و ديگر شبكههاي اجتماعي ديگر است. هرروز ۸۰ ميليون عكس به تعداد عكسراد چتگرام افزوده ميشود. درواقع به اينستاگرام ميگوييم كه عكس ما مربوط به كسب و كار اينترنتي است و اگر فردي در حال جستجو عكسهاي آن بود ميتواند به عكس ما دسترسي پيدا كند. ورود به بخش اكسپلور اينستاگرام، يكي از آرزوهاي اصلي صاحبان پيجها و كسب و كارراد چتگرامي است. اينستاگرام داراي 5 صفحه اصلي است كه با ضربه زدن به هريك از علامت هاي موجود در اين صفحات وارد قسمت هاي ديگري مي شويد. علامت موشك در اينستاگرام به چه معني است؟ البته شايد قبل از اينكه سفارشات شما را بر سر ميز بياورند چندين بار از خود و دوستانتان و حتي از ورودي رستوران هم عكس گرفته ايد و از طريق استوري اينستاگرام تان با همه به اشتراك گذاشته ايد. مثال : تصميم مي گيريد با دوستان خود براي خوردن ناهار به رستوران برويد و در رستوران زماني كه سفارشات شما را بر روي ميز قرار مي دهند قبل از اينكه شروع به خوردن غذا و لذت بردن از آن لحظه اي كه در آن با دوستانتان قرار گرفته ايد بكنيد از غذاهايي كه سفارش داده ايد عكس مي گيريد و فورا در استوري اينستاگرام خود قرار مي دهيد تا همه ببينند شما با دوستانتان براي صرف ناهار به رستوران رفته ايد و چندين مدل غذا سفارش داده ايد.

يكي ديگر از امكانات خارق العاده اينستاگرام كه مي توان با آن پيشنهادهاي لحظهاي داد و حتي مخاطب را از طريق آن به خود جذب كرد استوري اينستاگرام است. تقريبا ۲۰ درصد از كاربران شبكه هاي اجتماعي حتي پس از آنكه در ميانه هاي شب از خواب برمي خيزند نيز به دنبال چك كردن حساب هاي خود هستند و اين كار به نوبه خود باعث كاهش توانايي تمركز آنها و خستگي در طول روز مي گردد. در سال ۲۰۱۴ نيز نسخه ويندوز موبايل برنامه اينستاگرام به صورت همگاني منتشر شد. 71 درصد از كاربران اينستاگرام زير 35 سال سن دارند كه آن را به يك پلتفرم ايده آل براي برندهايي كه جوانان را هدف قرار مي دهند تبديل مي كند. آيا با وجود اينكه امروزه همه از اين پلتفرم معروف براي كسب و كار استفاده مي كنند بدين معنا است كه ظرفيت آن اشباع شده است و كسي ديگر نمي تواند به اين شغل روي بياورد؟ اين شركت به تازگي اعلام كرد: امروزه اينستاگرام بيش از يك ميليارد كاربر دارد. در صورتي كه هنگام ساخت اكانت اينستاگرام با ارور too many users have been registered on this device مواجه شديد به اين معني است كه روي اين گوشي يا دستگاه بيش از حد اكانت ساخته ايد ، زيرا اينستاگرام براي تعداد ساخت اكانت در يك دستگاه محدوديت هايي قائل است .

بنابراين ديديم كه اينستاگرام يك اپليكيشن نوپا بود؛ و با استقبال بسيار زيادي مواجه شد ولي خوب هست كه به چند آمار بسيار حيرتآور توجه كنيم كه اهميت اينستاگرام را نشان ميدهد. از موارد مهم در نوشتن بيو اينستاگرام ميتوان به بهينهسازي نام، برجسته كردن مهارتها، استفاده از كلمات كليدي مرتبط و همچنين بهرهگيري از لينك در بيو اشاره كرد.در ادامه، نكاتي را بيان ميكنيم كه با بكارگيري آنها بتوانيد يك بيو اينستا مناسب و اثرگذاري را تهيه كنيد. ممكن است برخي از بلاگرها در بخش نظرات، كامنت گذاشته يا بتوانيد در جمع راد چتهاي پيچ اين برندها آنها را پيدا كنيد. براي بلاگر موفق شدن، بايد محتواي خود را بارها در پلتفرمهاي مختلف منتشر كنيد و با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. 2. و كدام سبك گرافيكي بيشترين سازگاري را با روحيات و عواطف مخاطبان شما دارد؟ تا الآن حدود ۱ ميليارد كاربر در اينستاگرام وجود دارند؛ كه نسبت به فيسبوك كه بيش از ۲ ميليارد كاربر دارد عدد بسيار كمتري است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.