شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

30 ايده كسب درآمد از اينستاگرام

۱۱ بازديد

 مدت زمان نمايش استوري ها 24 ساعت است و بعد از آن به صورت خودكار پاك مي شود اما مي توانيد استوري هايي كه دوست داريد براي هميشه در صفحه شما باشند را هايلايت كنيد. به راحتي ميتوانيد به طيف وسيعي از كاربران دسترسي پيدا كنيد و در زمان بسيار كمي مخاطبان و همچنين فروش خود را چند برابر كنيد. بنابراين با استفاده از اينفلوئنسرها ميتوانيم خيلي راحت راد چتي خود را بيشتر كرده و فروش بالاتري را تجربه كنيم. به جواد دراين عكس بيشتر جواد مظلومي ميآيد تا جواد عزتي. اگه پيج شخصي داريد هم ميتونيد از اين ايده استفاده كنيد و عكس هايي از حيوان خونگي خودتون رو پست كنيد. 1. پس از وارد كردن اطلاعات پيج به صفحهي اصلي حذف اكانت اينستاگرام منتقل خواهيد شد. با كليك كردن به روي اين قسمت در پستراد چتگرام ميتوانيد اطلاعات كلي مانند تاريخ ساخت اكانت، كشوري كه در آن اكانت ساخته شده و تعداد دفعاتي كه نام كاربري صفحه عوض شده را نمايش مي دهد. امكان استفاده كردن از اينستاگرام بدون نرم افزار و با استفاده از موتور جستجوي گوگل نيز امكان پذير است اما براي ايجاد يك پيج ابتدا بهتر است از طريق نرم افزار اينستاگرام اقدام نماييد كه در ادامه مقاله آموزش نصب اينستاگرام با ايميل آورده شده است.

اين نشون ميده كه هميشه لازم نيست همه چي عالي باشه تا بشه يك محصول رو فروخت و نيازي به زياد هزينه كردن هم در خيلي از مواقع واقعا نيست. به طور مثال بنويراد چت كه حس خود را بعد از استفاده از اين محصول بيان كنيد. ميتوانيد براي محصول خود، يك نسخه نمايشي تهيه كنيد و از آن به عنوان يك محرك و قلاب استفاده كنيد تا كنجكاوي مخاطب را برانگيزيد و بتوانيد تعامل وي را با برند خود بيشتر و بيشتر كنيد. در قسمت Profile تنظيماتي بسيار بيشتر از مواردي كه تا الان براي شما گفتيم در اختيارتان قرار دارد. اين شيوه تبليغاتي امكاني است كه اينستاگرام در اختيار صفحات بيزينسي قرار داده تا بتوانند به صورت مستقيم براي جامعه هدفمندتري محصولات خود را تبليغ كنند. دقت كنيد كه ويديو هاي آموزشي خود را به بهترين حالت ممكن اجرا و در اختيار عموم مردم قرار دهيد. براي آنكه بتوانيد بهترين زمينه را براي فعاليت خودتان انتخاب كنيد، ابتدا يك كاغذ سفيد و خودكار برداريد. براي اين برندها يكي از جذابترين ايده هاي كسب و كار در اينستاگرام اين است كه اين افراد در پست و استوريهاي خود، اين فروش فصلي و كالكشني را نمايش دهند.

مطمئناً مدل كسب و كار خيلي از برندها و افراد به اين گونه است كه محصولات خود را به صورت كالكشني و يا فصلي ارائه ميكنند. ديگه اكثر صاحبان كسب و كار قدر اين ابزار بازاريابي رو ميدونن و خيلي ها اين سوال رو دارن كه چگونه در اينستاگرام بازاريابي كنيم ؟ Grammarly، Instagram Line Break Generator،All Hashtag و Snapseed چهار ابزار اينستاگرام هستند كه بايد از آنها براي استفاده حداكثري از تجربه وبلاگ نويسي اينستاگرام خود استفاده كنيد. حداقل سودي كه اين كار براي شما خواهد داشت، افزايش تعامل است. با اين كار چندين بازديدكننده، صفحه كاربري اينستاگرام شما را ميبينند و اگر محتواي خوب و جذابي داشته باشيد شما را دنبال خواهند كرد. اين گونه ميتوانيد از محبوبيت محصولات خود نيز يك برآوردي داشته باشيد تا بتوانيد بهتر تصميم گيري كنيد. يا بهتر است بگوييم چه لزومي دارد نگران عدم حضور در اين شبكه اجتماعي باشيم. همانطور كه كمي پيش اشاره كرديم، يكي از ايدههاي كسب درآمد از اينستاگرام تبليغات در اين شبكه اجتماعي پولساز است. حتي اگر سعي كنيد به يكي از ميكرو اينفلوئنسرهاي اين شبكه اجتماعي تبديل شويد، ميتوانيد درآمدهاي ميليوني و خوبي در ماه از طريق تبليغات كسب كنيد. اين استيكرها روشي آسان و سريع براي گرفتن تعامل بوده، و براي هر كسب و كار يا برندي كارآمد هستند.

9. سعي كنيد در كسب و كار اينستاگرامي خود از نرمافزارهاي جانبي و راد چت استفاده نكنيد. يكي از مشخصترين ايدههاي كسب درآمد از اينستاگرام هم كه همگي ميدانيم، تخفيف گذاري است. باز هم مثل مورد بالا دليل اصلي آن مشخص نيست. در صورتي كه شما تعامل با اين محتوا برقرار نكنيد، الگوريتم اينستاگرام حدس مي زند كه اين فرد از جمله اشخاص نزديك به شما نيست. بسياري از كاربران هنگام مواجه با الگوريتم گيجكننده اينستاگرام بهتزده ميشوند. اين كار بدون شك باعث افزايش تعامل و در نهايت با توجه به الگوريتم اينستاگرام، باعث رشد برندتان خواهد شد. اينستاگرام فضايي در اختيار شما ميگذارد تا برند يا فروشگاه خود را در چشم ديگران به نمايش گذاريد و در واقع آن را ثبت كنيد؛ حتي اگر تعداد دنبالكنندههاي شما زياد نباشد باز هم ثبت برندتان در اينستاگرام، معرفي خوبي براي كسبوكارتان محسوب ميشود. حالا اگر بخواهيد اين ايده را كمي جذابتر هم بكنيد، ميتوانيد مسابقه برگزار كنيد. اين مدل تبليغات به اين شكل است كه شما و يك برند ديگر با هم تبادل ميكنيد. يعني اينكه شما محصولات برند X را تبليغ ميكنيد و برند X نيز محصولات شما را. همانطور كه ميدانيد و قطعا ديديد، مسابقات بسيار زيادي در اينستاگرام انجام ميشود كه خب هدفهاي متفاوتي نيز دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.