شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش جامع اينستاگرام: تمامي ترفندها از صفر تا صد

۱۸ بازديد

همچنين از ديگر تكنيكهاي افزايش تعامل كاربران مي توان: نظرسنجي، مسابقه و پرسش و پاسخ در استوري را نام برد. اين قسمت اكسپلور نام دارد، در نگاه اول ممكن است به شما كمي پيچيده باشد كه چطور در اين قسمت مي توان هم افراد ديگر را با توجه به نام كاربري شان جستجو كرد و هم مي توان تمامي پست ها از جمله تصاوير و ويديوهايي كه ديگران و افرادي كه ما آنها را دنبال نكرده ايم براي ما نمايش داده مي شود. بدون شك يكي از مهم ترين بخش هاي مديريت شبكه هاي اجتماعي مخصوصا اينستاگرام، به مديريت هشتگ ها مربوط مي شود. شما به صورت زنده و بدون محدوديت زماني ميتوانيد فيلم بگيريد و با راد چتي خود به اشتراك بگذاريد. اين قابليت به اين صورت است كه شما ميتوانيد براي مدت ۲۴ ساعت عكس يا ويدويي (با محدوديت ۱۵ ثانيه) را با راد چتي خود شير كنيد. اگر فالو كنيد و او شما را اكسپت كند، شما ميتوانيد تمام پستهاي او را ببينيد و هر پست جديدي كه ميگذارد، در صفحۀ home شما نشان داده ميشود. اگر ميخواهيد اين استوري را نگه داريد ميتوانيد آنرا به بخش highlight اضافه كنيد.

درست مانند استوري لايو شما نيز بعد از ۲۴ ساعت خودبهخود حذف ميشود، مگر اينكه آن را به هايلايت (highlight) اضافه كنيد. براي اينكه از خريد باكيفيت خود مطمئن شويد، ما يك بسته محدود و انگشت شمار از مجموعه فايلهاي اين پكيج اختصاصي را برايتان گردآوري كردهايم كه ميتوانيد تمام آنها را در قالب يك فايل فشرده شده دانلود و مشاهده نماييد. بيو در اينستاگرام قسمتي است كه بخش متني پروفايل شما را تشكيل مي دهد و در آن شما به معرفي مختصر خود مي پردازيد. معمولاً، استوريراد چتگرام به گونهاي منتشر ميشود كه حداقل براي 24 ساعت پيش از منتقل كردن آنها به بخش هايلايتها در معرض ديد همه قرار ميگيرند. هر عكس يا ويديوي جديدي كه شما در اينستاگرام آپلود كنيد، يك پست اينستاگرام محسوب ميشود. هر چه اطلاعات شما در اين باره بيشتر باشد، ميتوانيد پيج بهتري بسازيد. استوري داراي قابليت هاي گوناگوني براي اديت تصاوير و ويديو است كه باعث محبوبيت بيشتر آن شده است. دقت كنيد كه هر چه مدت زمان بيشتري از اينستاگرام استفاده كنيد، ميزان محتوايي كه ميبينيد بيشتر است و در نهايت به جايي ميرراد چت كه ديگر هيچ محتوايي نميماند كه در سه روز اخير نديده باشيد.

بنابراين به عنوان يك نكته مهم در طراحي جذاب پست اينستاگرام در نظر داشته باشيد كه مبالغه و نوآوري در ساخت پست ها كليد موفقيت شما است. از ايدههاي ديگر ايجاد پستهاي جذاب در اينستاگرام براي هر حرفه و كسب و كاري نشان دادن پشت صحنه به مخاطبان است. اگر اكانتي را فالو ميكنيد كه به هيچ عنوان نميخواهيد پستهاي جديد آن را از دست بدهيد، پس بهتر است قابليت دريافت نوتيفيكيشنهاي انتشار پستهاي اكانت مذكور را فعال كنيد. در اينستاگرام اين اصطلاح به تمام فعاليتهايي مربوط ميشود كه ديگران در مورد پيج و پستهاي شما انجام ميدهند. اين عكس يا ويديو بعد از ۲۴ ساعت خود به خود حذف ميشود. استفاده از هشتگ باعث ميشود كه به راحتي بتوانيد تمام محتواهاي ممتفاوت (فيلم، عكس، ويديو و…) كه در مورد يك موضوع خاص وجود دارد را پيدا كنيد. اين روزها جهان سرعت گرفته است و عكس و ويديو از سريعترين فرمهايي هستند كه توسط كاربران ديده ميشوند. هر ۱K، معادل عدد ۱۰۰۰ است. اين دوراد چتش اينستاگرام يك دوره كاملاً پايه است و براي هر فردي كه تمايل دارد بازاريابي اينستاگرام را شروع كند، مفيد است. فقط كافي است نكات و مواردي كه در دوراد چتش بلاگر شدن در اينستاگرام گفته ايم را رعايت كنيد.

و نوع پيج به تنهايي تاثيري روي ديدن شدن اكانت و محتويات داخل آن ندارد . اين كار نياز به داشتن چندين اكانت است كه با استفاده از اين روش قابل دستيابي است. اينستاگرام در بسياري مواقع براي ساده كردن اعداد بزرگ، از k (به معني كيلو) استفاده ميكند. اينستاگرام با بيش از ۲۰ ميليون كاربر يكي از محبوبترين شبكههاي اجتماعي در ميان ايرانيان است. راد چتفعاليت كاربر - اينستاگرام به ريلز هايي كه اخيرا با آنها در تعامل بودهايد نگاه ميكند تا درك بهتري از محتوايي كه ممكن است به شما مرتبط باشد، پيدا كند. داشتن يك روايت مشخص، انتخاب كپشن ها و عكسها را براي شما آسان تر نموده و همچنين هويت برند شما را براي افرادي كه ممكن است حتي با شما آشنا نبوده باشند را آشكار سازد. ممكن است متشكل از عكس (تصوير) صاحب اكانت باشد اما در عنوان به شما اشاره كند. اينستاگرام در اكانت تجاري اين دادهها را در اختيار شما قرار ميدهد. ” استفاده كنيد. همچنين اين هشتگها را در موارد مختلفي ميتوانيد استفاده كنيد. طبيعت عكسهاي زيادي با اين عنوان پيدا كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.