شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چطور بايد يك عكس يا فيلم را در قسمت استوري اينستاگرام خود به اشتراك بگذارم؟

۱۵ بازديد

1-اول اينكه مدت گذاشتن استوري از 24 ساعت عبور نكرده باشد. داشتن اطلاعات نو در خصوص رشتهي خودتون و به اشتراك گذاشتن اونها با ديگران ميتونه يك ايده خوب براي پست اينستاگرام باشه. اگر تجزيه و تحليل آناليز رقبا را به درستي انجام دهيد، ميتوانيد نقاط ضعف و قوت رقباي خود را به خوبي مشخص كرده و از نقاط قوت آنها ايده بگيريد و نقاط ضعف آنها را به عنوان نقاط قوت خود قرار دهيد. بهعلاوه ميتوانيد از دادههاي اين ابزار كاربردي براي يافتن تأثير رسانههاي اجتماعي استفاده كرده و از طرفي راد چتيي كه درباره كسبوكار و پيج شما پست ميگذارند را نيز بيابيد؛ به عبارت سادهتر، با اين ابزار امكان شناسايي طرفداران و اينفلوئنسرهايي كه محصولات شما را تبليغ ميكنند وجود داشته و در نتيجه ميتوانيد براي همكاري با آنها اقدام كنيد. براي دسترسي به دادههاي بيشتر با دوره زماني طولانيتر بايد ماهانه مبلغي پرداخت كنيد؛ اما همين بخش رايگان نيز ميتواند اطلاعات خوبي در اختيار شما قرار دهد. به قول بسياري از كارشناسان اين حوزه، هايليت ها تنها سايه اي روي موهاي شما ايجاد مي كنند و برخي از بخش هاي مو را بيشتر از ساير قسمت ها، برجسته مي سازند و اين جلوه موها را زياد مي كند.

اگر تمايل به اين كار نداريد روي Skip بزنيد و كار را ادامه دهيد. سپس تمركز پروژه Burbn براي اشتراكگذاري تصاوير ادامه يافت. براي اين طراحي نيازي به مهارت نقاشي نداريد، فقط با كمك نرمافزارهاي ويرايش تصوير، جزئيات كوچك و هماهنگي را به تصاوير اضافه كنيد. واژه اينستاگرام تركيبي از دو واژه Instant Camera و Telegram به معني پيامرساني فوري از راه عكس و دوربين است. يافتن عكس در اينستاگرام بسيار آسان و كاربردي است، و اكثر عكسها نيز از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند. براي اينكه بتوانيد هر روز محتواي پيج خود را قويتر كرده و در نهايت با جامعه جديدي از مخاطبان همراه شويد، لازم است علاوهبر ارتقاء محتواي پيج، رقبا را نيز آناليز كنيد. بهعلاوه اين پلتفرم به شما امكان ميدهد تا هر معياري را كه مايل بوديد از جمله پست، لايك، Reach، راد چت، نظرات يا كامنتها، بازديد از پروفايل، كليك روي دكمه تماس، ايميل و …

ولي اينستاگرام دررابطه با اين موضوع توضيح جالبي داشته است، او اذعان داشته است كه الگوريتم جديد ذره اي تفاوت ميان عكس و ويدئو قائل نيست ولي به طور كلي اينستاگرام در تلاش است تا پستي را بيشتر به كاربرا ن نشان دهد كه زمان بيشتري براي ديدنش گذاشته اند، به اين ترتيب تفاوت ميان عكس و ويدئو به دليل رفتار كاربران است. اين بخش شايد جزو قابليت هاي جديد اينستاگرام نباشد اما در سال ۲۰۲۱ با تغييرات كلي همراه بود و بسيار كاربرديتر از قبل شد. در اين بخش به نام، محصول يا خدمتي كه ارائه ميدهيد و مزيت كسبوكارتان نسبت به بقيه برندها اشاره كنيد. همانطور كه در اين مقاله مطالعه كرديد، ابزار Insight اطلاعات خوبي را براي آناليز پيج اينستاگرام ارائه ميدهد؛ اما اين دادهها كافي نيستند. براي آشنايي با همه نكات درباره راد چت به مقاله راد چت چيست؟ براي اينكه در مسير بلاگر شدن به جاهاي خوبي برراد چت، بهتر است نكات زير را رعايت كنيد و صفحه اينستاگرام خود را رشد دهيد. تنها راهاندازي يك اكانت بيزينسي نميتواند به شما در توليد محتواي مناسب براي پيج اينستاگرامي كسبوكارتان كمك كند. در لغت به معناي دنبال كننده يا تعقيب كننده است. هر چند كه ابزار آناليز پيج اينستاگرام يعني Insight ميتواند اطلاعات خوبي در اختيار شما قرار دهد؛ اما براي اينكه بتوانيد تحليلي كامل و جامع از پيج اينستاگرامي خود داشته باشيد، نيازمند ابزارهايي هستيد كه ميتوانند اطلاعات كاملي را براي انتخاب بهترين زمان انتشار پست براي تعامل بيشتر، انتخاب بهترين هشتگها، يافتن رقبا و تحليل پيج آنها و همينطور يافتن كساني كه پستهاي شما را منتشر ميكنند در اختيارتان قرار دهند.

در ادامه ابزارهايي را به شما معرفي خواهيم كرد كه اطلاعات كاملي از تجزيه و تحليل پيج اينستاگرام در اختيار شما قرار ميدهند و البته كه رايگان هستند. البته كه الگوريتم اينستاگرام 2021 فاكتورهاي ديگري را نيز براي پيدا كردن آنچه بدان علاقه داريد در نظر ميگيرد. در مقابل تمام كساني كه پيج شما را فالو (دنبال) ميكنند نيز به راد چتي پيج شما ميپيوندد. در اين ميان نكتهي مهمي وجود دارد كه لازم است در مورد آن بحث شود - چگونه ميتوان به برندهايي دست يافت كه به دنبال تبليغات در اينستاگرام هستند. قبل از انتخاب، آن را سرچ كنيد. در ادامه آموزش رايگان كسب درآمد از اينستاگرام همراه راد چت باشيد. اين ابزار كاربردي تاريخچه محتواي منتشر شده در پيج كسبوكارتان را به تفكيك سال، ماه، روز و ساعت ارائه ميدهد. اگر هدف شما بهعنوان مثال دريافت تعداد راد چتي بيشتر باشد اين مهم در صورت عدم آناليز پيج تبليغاتي حاصل نخواهد شد؛ بنابراين به همان اندازه كه آناليز پيج كسبوكار و آناليز پيج رقبا از اهميت ويژهاي برخوردار است، آناليز پيجي كه ميخواهيد براي تبليغ كسبوكار خود در آن محتوايي منتشر كنيد نيز از اهميت ويژهاي برخوردار خواهد بود. اهميت اين مسئله زماني مشخص ميشود كه شما براي انجام تبليغات برنامهريزي كرده و مبلغ مشخصي را بهعنوان بودجه در نظر گرفتهايد؛ اما در نهايت با توجه به عدم انتخاب درست پيج تبليغاتي، بازخورد مناسبي دريافت نخواهيد كرد.

لیست پرفروش ترین فیلم های دنیا در 20 سال اخیر

این فیلم ها لزوما بهترین فیلم های سینما نیستند ولی در زمان ارائه خود پرفروش ترین فیلم ها بوده اند:

  • پرفروش ترین در سال2000: چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (انیمیشن)
  • پرفروش ترین در سال 2001: هری پاتر
  • پرفروش ترین در سال 2002: مرد عنکبوتی 1
  • پرفروش ترین در سال 2003: ارباب حلقه ها
  • پرفروش ترین در سال 2004: شرک 2 (انیمیشن)
  • پرفروش ترین در سال 2005: جنگ ستارگان 3
  • پرفروش ترین در سال 2006: دزدان دریای کارائیب
  • پرفروش ترین در سال 2007: مرد عنکبوتی 3
  • پرفروش ترین در سال 2008: شوالیه تاریکی
  • پرفروش ترین در سال 2009: آواتار
  • پرفروش ترین در سال 2010: داستان اسباب بازی 3
  • پرفروش ترین در سال 2011: هری پاتر قسمت 2
  • پرفروش ترین در سال 2012: اونجرز
  • پرفروش ترین در سال 2013: هانگر گیمز 10 فیلم مکالمه آلمانی
  • پرفروش ترین در سال 2014: اسنایپر آمریکایی
  • پرفروش ترین در سال 2015: جنگ ستارگان قسمت 5
  • پرفروش ترین در سال 2016: جنگ ستارگان: یک سرکش
  • پرفروش ترین در سال 2017: جنگ ستارگان 8
  • پرفروش ترین در سال 2018: پلنگ سیاه
  • پرفروش ترین در سال 2019: اونجرز: پایان بازی
  • پرفروش ترین در سال 2020: پسران بد برای زندگی
  • پرفروش ترین در سال 2021: گودزیلا در مقابل کونگ
 بهترین فیلمهای سینمایی تام هاردی
ادوارد توماس معروف به تام هاردی بازیگر پرطرفدار انگلیسی که متولد ۱۹۷۷ میلادی است. اولین تجربه تام هاردی در سینما با فیلم سقوط شاهین سیاه به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۲۰۰۱ رقم خورد. پس از آن اولین کار حرفه‌ای تام هاردی در سریال «جوخه برادران» بود که توانست توانایی‌های خود را در دنیای بازیگری نمایان کند و توجه بسیاری از فیلم سازان جهانی را به خود جلب کند.
تام هاردی در سال‌های اخیر علاوه بر حضور فعال در سینما، در سریال‌های تلویزیونی مانند «پیکی بلایندرز» و «تابو» حضور داشت که بازی او در این سریال‌ها بسیار برای مخاطبان جذاب و دیدنی بود. فیلم رایگان آموزش ساخت انواع کاردستی
فیلم سینمایی افسانه Legend

فیلم سینمایی افسانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.