شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

كسب درآمد از اينستاگرام

۱۵ بازديد

چطور بايد استوري خود را در داخل فيسبوك به اشتراك بگذارم ؟ در نتيجه، محتواهاي جالب و خلاقانه شما با اشتراك گذاري در صفحه فيد اشخاص، سبب دسترسي بيشتر افراد به صفحه شما مي گردد. همچنين اگر تمايل به راه اندازي استوديوي خانگي داشته باشيد ، آموزش ساخت استوديوي خانگي را مي توانيد بخوانيد. وقتي پستهايتان را در زمانهايي كه بيشتر كاربرانتان آنلاين هستند منتشر ميكنيد، راد چتهايتان خيلي سريع پستهاي شما را ديده و در نتيجه به آن واكنش نشان ميدهند. در ادامه اين مقاله، نكات و ترفندهايي مطابق با الگوريتم اينستاگرام 2021 ارائه مي گردد كه با بكارگيري آنها مي توانيد كسب و كار خود را به بازدهي بالايي رسانده و بهترين عملكرد را در اين شبكه اجتماعي بدست آوريد. به جرأت مي توان گفت كه اين دوره ها، بهترين و كارآمدترين دوره ها در زمينه آموزش ساخت كسب و كار اينترنتي از طريق اينستاگرام است. فيلترهايي براي اضافه كردن فضا و حاشيه تيره در نرمافزارهاي ويرايشگر وجود دارند. اين افراد با فروش فقط ۳۰ گلدان در روز، درآمدي بين ۲ تا ۵ ميليون تومان در ماه دارند. در صورتي كه الگوريتم جديد اينستاگرام متناسب با سلايق كاربر نباشد، پستهاي شما از رراد چتن به ابتداي فيد عقب خواهند ماند.

به اين منظور، بايد به دنبال كردن حساب كاربري كه در زمينه كسب و كار شما است، پرداخته و از قسمت سمت راست بالاي صفحه روي سه نقطه بزنيد، تا بتوانيد با روشن كردن نوتيفيكيشن، وقتي كه پست جديدي را قرار مي دهند، با استفاده از اعلان ها مطلع شويد. در واقع طراحي يك پست اينستاگرامي جذاب تا حد زيادي به سليقه شما بستگي دارد. حال، ممكن است اين سؤال به ذهن شما برسد كه تأثيرگذاري ويژگي هاي مختلف الگوريتم اينستاگرام، بر روشهاي بازاريابي كسب و كار اينستاگرامي به چه صورت خواهد بود. در ادامه ايده هاي بلاگري در اينستاگرام، چند ايده خدماتي پولساز و بسيار جذاب به شما پيشنهاد مي دهيم. براي فهميدن اينكه گذاشتن چه محتوايي در اينستاگرام مي تواند سبب جلب توجه بيشتر كاربران شود، بهتر است با بكارگيري دوباره محتواي قديمي خود، اطمينان حاصل كنيد كه آيا تا حد ممكن ديده مي شوند يا خير. همچنين مي تواند با بروز كردن محتواهاي خود، در اكسپلور كاربران، در قسمت بالاي ليست قرار گرفته و پتانسيل پست هايتان را به حداكثر ميزان ممكن برسانيد. بنابراين، در عين حال كه با افراد فعال در زمينه كاري خود، ارتباط برقرار مي كنيد، به دنبال كردن هشتگ هاي خاصي كه با برند تجاري تان مرتبط است، بپردازيد و با پست هايي تعامل كنيد كه آن برچسب ها را بكار مي برند.

اين منوي يكي از مهم ترين منوها در تنظيمات اينستاگرام است كه شامل تنظيمات مهم مربوط به حريم شخصي است. نكته مهم اين است كه ترجيحا اسمي مناسب كه با آن شناخته ميشويد را انتخاب كنيد. اين روش مي تواند يكي از بهترين گزينه ها جهت انتقال محتواي شما به بالاي ليست اكسپلور باشد تا افراد بيشتري آن را مشاهده كنند. با مشاهده اين اطلاعات، مي توانيد مناسبترين و بهترين زمان براي انتشار پست هاي خود را پيدا كنيد. از اين رو، شما هم مي توانيد آنها را دنبال كرده و با آنها ارتباط و تعامل بيشتري برقرار كنيد. اما با اين حال، توسط گروه هايي كه مي خواهند با افراد ديگري كه علاقمند به موضوعي خاص يا انجمني هستند ارتباط برقرار كنند، به كار مي رود. مخاطبان بسيار زياد اين شبكه اجتماعي، باعث گسترده شدن افرادي است كه ميتوانيد آن ها را در دايره ارتباطي خود قرار داده و با آن ها با توجه به مقاصد مشترك و يا اهداف مشترك ارتباط موثر برقرار نماييد. در واقع، الگوريتمراد چتگرام مانند يك دوست خوب كمك ميكنند مخاطبي را جذب كنيد كه به شما نياز دارد.

زيرا اين كار باعث افزايش تعداد كامنت هاي شما شده و تعامل بيشتري را برايتان به دنبال دارد و در واقع نوعي ثبات اجتماعي براي مطالب شما به همراه دارد. در بهروزرسانيهاي اخير اينستاگرام امكان جالبي اضافه شده است كه به كمك آن ميتوانيد ويديويي كه بهصورت زنده براي دنبالكنندگان خود پخش كردهايد، براي ۲۴ تمديد كنيد تا كاربراني كه در آن لحظه موفق به تماشاي لايو شما نشدند، بتوانند تكرار آن را مشاهده كنند. اين امكان را نيز داريد كه از مخاطبين بخواهيد تصاويري با موضوعات خاص را ارسال كنند و از هشتگ شما استفاده نمايند. براي اينكه در اينستاگرام ديد بهتري نسبت به شما ايجاد شود، سعي كنيد به نظرات افراد مختلف تا جايي كه امكان دارد پاسخ دهيد. كه اين داده ها بر مبناي روزهاي هفته و يا ساعات شبانه روز در اختيار شما قرار مي گيرد. و بكارگيري اين موارد مي تواند سبب گسترش و رشد برند شما در اينستاگرام گردد. در صورتي كه ميخواهيد حرفه شما براي كاربران ديگر نمايش داده شود گزينه Display on Profile را فعال كرده و در انتها بر روي Done كليك نماييد. پيجهاي تجاري و ايده براي بلاگر شدن در اينستاگرام متنوع هستند (هنري، توليدكننده محتوا، شخصيت معروف ، تجاري، بلاگر، و غيره) كه با توجه به نوع فعاليت خود ميتوانيد موضوع براي بلاگر شدن را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.