شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

انواع بلاگري در اينستاگرام + روش كسب درامد از آن

۱۶ بازديد

به همين خاطر براي اثر گذاريبيشتر بايد از صفحه اي درخواست تبليغ داشته باشيد كه بازديد استوري ها و پست هاي آن بالا باشد. در گذشته زماني كه به اين شبكه اجتماعي مراجعه مي كرديد، در ابتدا پست هايي به شما نشان داده مي شد كه زودتر از بقيه پست ها به اشتراك گذاشته شده بودند. اما يكي از كاربردي ترين روشهاي كه در اين مقاله آموزش خدمات اينستاگرام مي توانيد ياد بگيريد همين روش ادمين شبكه هاي اجتماعي است. به شرط اين كه در استفاده از آن زياده روي نكنيد. آنها به دلايل مختلف استوري ميگذارند. البته مي توانيد از حاشيه هاي سفيد در اندازه هاي مختلف استفاده كنيد. مورد ديگري هم كه درباره ارتباط كاربران با يكديگر وجود دارد، ميزان تعامل آن ها در بخش دايركت با يكديگر است. كه همين مسئله هم سبب تعامل بيشتر بين دو يا چند كاربر مي شود. در ضمن چند حساب معروف را هم براي فالو كردن به شما پيشنهاد ميكند.

اگر شما هم جزو چند ميليون كاربر اينستاگرام باشيد، مي دانيد كه يكي از بخش هاي اين نرم افزار اكسپلور است. زيرا در اين شبكه مجازي، ميليون ها كاربر وجود دارد و در هر روز چندين هزار و يا حتي چندين ميليون پست در اينستاگرام به اشتراك گذاشته مي شود. بر اساس آمارهاي مختلف، در حدود ۶۰۰ ميليون بلاگ فعال در اينترنت وجود دارد. در حال حاضر پست هايي زودتر به شما نشان داده مي شوند كه علاقه بيشتري به آن ها داريد. زماني كه وارد اينستاگرام شده ايد، مي توانيد پست هايي كه توسط افرادي كه آن ها را دنبال مي كنيد به اشتراك گذاشته شده اند را مشاهده كنيد. يعني در شبانه روز با توجه به پست هايي كه به اشتراك گذاشته شده اند، به كمك الگوريتم پست گذاشتن در اينستاگرام برخي از آن ها به كاربران نشان داده مي شود. هرچند به خاطر اين كه اينستاگرام بيش از يك سال است كه تعداد لايكها را پنهان ميكند، گزينه سِيو را ميتوانيد جايگزين لايك حساب كنيد. ما را همراهي نماييدبا ما همراه باشيد تا با الگوريتم پست گذاشتن در اينستاگرام بيشتر آشنا شويم. به طور مثال ماشين هوش مصنوعي را مي توانيم در ديجي كالا هم ببينيم. اين ماشين با هوش مصنوعي كار مي كند و مشابه آن را در ديگر نرم افزارها هم مي توانيم ببينيم. يا با عبارتي يك هوش مصنوعي بسيار پيشرفته است كه لحظهاي عمل مي كنند اينگونه كه و در ثانيه مي تواند ميليونها داده ي كاربران خود را تحليل و بررسي مي كند، تا متوجه شود هر محتواي جديد را بر چه اساس به مخاطبيان خود نشان دهد. اينستاگرام به اين نتيجه مي رسد كه پست شما اين ارزش را دارد كه به سايرين افراد نيز نشان داده شود و در نهايت وارد اكسپلور شود. زماني كه يك كاربر پست هاي گوناگوني را لايك و يا ذخيره مي كند، ماشين هوش مصنوعي تشخيص مي دهد كه اين كاربر به اين نوع پست ها علاقه دارد و پس از مراجعات بعدي كاربر به اين شبكه مجازي، اين نوع پست ها زودتر از بقيه به او نشان داده مي شود. همان طور كه گفتيم، هنگامي كه به بخش اكسپلور مي رويد، توسط هوش مصنوعي كه پشت اين شبكه اجتماعي وجود دارد، تعيين مي شود كه چه پست هايي به شما نشان داده شوند.

اگر به دنبال آگاهي از تغييرات الگوريتم پست گذاشتن در اينستاگرام هستيد، همراه ما باشيد. به طور مثال اگر شما هميشه استوري هاي يك كاربر را مشاهده كنيد و يا پست هاي او را لايك كنيد، ماشين هوش مصنوعي به ارتباط بين شما و كاربر ديگر پي مي برد. در گذشته در ابتدا پست هايي را ملاحظه مي كرديد كه به تازگي به اشتراك گذاشته شده بودند. آگاهي از الگوريتم پست گذاشتن در اينستاگرام ممكن است براي شما جذاب باشد و يا حتي اگر جزو كاربران اين نرم افزار نيستيد، ممكن است شما را براي ورود به آن ترغيب كند. اگر امكانپذير است، اپليكيشن اينستاگرام را روي پلتفرمي ديگر امتحان كنيد. زماني كه آيكون ذره بين در اينستاگرام را لمس كنيد، وارد اكسپلور مي شويد. اما در حال حاضر الگوريتم پست گذاشتن در اينستاگرام پست هايي را به شما نشان مي دهد كه بيشتر به آن ها علاقه داريد. به طور مثال زماني كه يك كاربر پستي را مشاهده مي كند، مي تواند آن را به كاربران ديگر نشان دهد. در اكسپلور، پست هاي گوناگون به شما نشان داده مي شود. زماني كه وارد ديجي كالا مي شويد و كالاهايي را مشاهده مي كنيد، ماشين هوش مصنوعي پشت اين نرم افزار تشخيص مي دهد كه شما به اين نوع كالا علاقه مند هستيد.

بهترین فیلم سینمایی درام معروف و خارجی

در ادامه‌ی این مطلب ما قصد داریم لیستی از “بهترین فیلم های درام” را به شما عزیزان پیشنهاد کنیم. همانند همیشه سعی کرده‌ایم در کنار عناوین بزرگ و صاحب نام، آثاری که ارزش کیفیتی بالایی دارند اما نامشان کمتر شنیده را به شما معرفی کنیم. لذا شما نیز می‌توانید دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و در کامل کردن این لیست به ما کمک کنید. بهترین فیلم های درام

لوتر: خورشید سقوط کرده – Luther: The Fallen Sun

  • سال ساخت: ۲۰۲۳
  • کارگردان: جیمی پین
  • ستاره‌ها: ادریس البا، سینتیا اریوو و اندی سرکیس
  • ژانر: درام، جنایی این فیلم درام آمریکایی به کارگردانی «جیمی پین» و نویسندگی «نیل کراس» است که در ادامه مجموعه تلویزیونی به همین نام محصول سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ ساخته شده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.