شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ليست بهترين انتي ويروس هاي ويندوز 2022

۹ بازديد

همچنين اين نرم افزار در شناسايي بدافزارها دقت بالايي دارد و در موارد اندكي پيش آمده كه نرم افزار اشتباها فايلهاي اصلي سيستم عامل را مخرب شناسايي كند. نورتون با دقت بسيار بالايي ميتواند اين ويروسها را شناسايي كند و حتي اگر اين ويروسها بعد از آپديتهاي نرم افزار ساخته شده باشند با استفاده از مكانيزم مانيتورينگ فوق پيشرفته خود ميتواند آنها را قرنطينه كند. حجم برنامه و ميزان رم (Ram) مورد استفاده نيز كم است و براي سيستمهاي قديمي نيز قابل استفاده است. اين اسكنر يك تمهيد ويژه نيز براي فيسبوك انديشيده و اگر اطلاعات شما در خطر باشد به شما هشدار ميدهد. اگرچه نتايج دقيق اين نرم افزار، با توجه به سخت افزار رايانه شما و نحوه اجراي برنامه متفاوت خواهد بود. اي وي جي در نسخه انتي ويروس رايگان براي كامپيوتر خود، ميتواند از نظر عملكرد نيز به سيستم شما كمك كند؛ به اين ترتيب كه با اسكن نحوه فعاليت سيستم، مشكلات احتمالي كه تاثير منفي بر سرعت كامپيوتر داشتند را شناسايي كرده تا شما بتوانيد با برطرف كردن آنها عملكرد دستگاه خود را بهبود ببخشيد. Security سرعت كامپيوتر شما را تا حد مشخصي كاهش ميدهد. بهرهوري: برخي از آنتيويروسها اسكنهاي مداومي را در پسزمينه انجام ميدهند و سي پي يو يا حافظه شما را پر ميكنند.

علاوه بر رديابي شما ميتوانيد دستگاه خود را از راه دور كنترل كنيد و بدين ترتيب امنيت موبايل خود را نيز تضمين ميكنيد. بخش Ui نرم افزار (User Interface: رابط كاربري) نيز كاملا ساده طراحي شده و سهولت استفاده ازاين نرم افزار شما را حيرت زده ميكند. برخي ويژگيهاي نرم افزار پيچيده هستند و در اكثر اوقات Help نرم افزار هم نميتواند كمكي به شما برساند. نود32 به خوبي ميتواند تهديدهايي كه اتصالهاي USB، بلوتوث و ساير پورتها ايجاد ميكنند را به حداقل برساند. بهترين انتي ويروس كامپيوتر را حتما در اين مطلب خواهيد يافت. در اين ارزيابي از جديدترين نسخه همه محصولات استفاده شده، در ادامه ليست بهترين آنتي ويروس رايگان ۲۰۲۱ به ترتيب اعتبار سازنده را ميبينيد. آنتي ويروس Eset Nod 32 هر ساله تمديد مي شود و كاربران مي توانند قبل از خريد آن، نسخه آزمايشي رايگان اين محصول كه مدت زمان استفاده از آن 30 روز مي باشد را استفاده كنند.

اما اگر مشكلي هم به وجود بيايد با چند كليك ميتوانيد كارها را انجام دهيد. در نگاه بعد ميتوان انتظار داشت كه پس از اين تغييرات، آپشنهاي زيادي به Norton Plus اضافه شده باشد; اما چنين نيست. اين برنامه از چندين سال اخير وجود داشت و امروزه تغييرات كم و بيشي را در خود اعمال ساخته است و شباهت نزديكي به برنامه Avast دارد و اين به دليل خريد AVG توسط Avast در سال 2016 مي باشد. وبسايتهاي زيادي اين آنتي ويروس را يك جواهر ناميدهاند. اگر بخواهيم با توجه به ويژگيهاي يك آنتي ويروس، آن را با ساير رقباي خود مقايسه كنيم، نود32 ممكن است كمي نااُميد كننده به نظر برسد. اصول نود32 بسيار ساده هستند و سازندگان اين آنتي ويروس همواره سعي دارند كه بهترين اكتشافات ويروسي را به عمل بياورند. كامپيوترها سابقهاي قديمي دارند و طبيعتاً با پيدايش اولين بدافزارها و ويروسهاي كامپيوتري ايده طراحي نرمافزارهاي مقابله با بدافزارها و ويروسها هم مطرحشده بود. اما اين بدان معنا نيست كه نود32 در قياس با ساير آنتي ويروسها داراي قدرت كمتري است. اما بايد اين را در نظر داشته باشيد، نود32 براي تازهكارها (Beginners) توصيه نميشود. در آخرين ماههاي ۲۰۲۱، سايت av-test هجده محصول امنيتي موبايل را براي اندرويد با استفاده از تنظيمات پيشفرض آنها ارزيابي كرده است.

اين در حالي است كه استفاده از توكنهاي ارز ديجيتال در استيكينگ باعث افزايش تعداد توكنهاي كاربر ميشود و درجهاي از تركيب را براي سودسازي سرمايهگذار فراهم ميكند. رابط كاربري سخت و پيچيدهاي كه براي نود طراحي شده ممكن است آماتورها را گيج كند. گاهي ممكن است كه اكستنشنهاي مرورگر به عنوان اسكريپت مخرب شناسايي شوند و آنتي ويروس آنها را حذف كند. امنيت يكي از مهم ترين مبحث هاي داغ در دنياي اينترنت بوده است كه هميشه يكي از مهم ترين نيازهاي ممكن براي كاربران بوده است. نداشتن فايروال، عدم مكانيزم مديريت پسوردها، عدم اسكن آسيب پذيري از جمله امكاناتي هستند كه در اكثر آنتي ويروسها پيدا ميشوند اما Nod32 فاقد آنها است. نكتهي جالب ديگر كه در نود32 شاهد آن هستيم مكانيزم مسدود كنندهي URL هايي است كه توسط شما و يا نرم افزار مخرب تشخصي داده شدهاند. همچنين مكانيزم خارق العادهي F-Secure براي رديابي دستگاههاي موبايل Andriod و iOS شما ميتواند به نوبهي خود بسيار جالب و كارآمد باشد. محافظتي كه Nod32 براي شما ايجاد ميكند بالاتر از حد متوسط است و دركنار اين ضمانت، طراحي سبك نرم افزار راحتي ويژهاي را براي شما به ارمغان مياورد. اين آنتي ويروس پكيجي كامل با ويژگيهايي منحصر به فرد است كه ميتواند امنيت بالايي را دركنار سهولت در استفاده براي شما ايجاد كند

قطع بروزرسانی ویندوز به دو روش اصلی انجام می‌شود: اتوماتیک و دستی. در روش اتوماتیک، ویندوز به طور خودکار بروزرسانی‌های لازم را اعمال می‌کند. این بروزرسانی‌ها شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی، اصلاحات عملکردی و به‌روزرسانی‌های جدید و ویژگی‌های جدید برنامه هستند. ویندوز معمولاً در زمان‌های مشخصی که کامپیوتر فعال نیست، این بروزرسانی‌ها را اعمال می‌کند تا کاربر تحت تاثیر بروزرسانی قرار نگیرد. اما کاربران همچنین می‌توانند این روند را دستی اجرا کنند و بروزرسانی‌ها را در زمان‌های دلخواه خود اعمال کنند. این روش قطع بروزرسانی ویندوز، برای کاربرانی که به دلایلی نمی‌خواهند بروزرسانی‌های اتوماتیک را دریافت کنند یا می‌خواهند کنترل بیشتری بر روی بروزرسانی‌ها داشته باشند، مناسب است.

 

به علاوه، کاربران ویندوز می‌توانند در تنظیمات سیستم خود انواع بروزرسانی‌ها را تنظیم کنند، از جمله بروزرسانی‌های امنیتی، بروزرسانی‌های اصلاحیه و بروزرسانی‌های ویژگی. همچنین، می‌توانند زمان بروزرسانی را برای جلوگیری از تداخل با ساعات کاری یا استفاده شخصی تنظیم کنند. این امکانات اجازه می‌دهند که کاربران به طور انعطاف‌پذیر بروزرسانی‌های ویندوز را مدیریت کرده و با موازنه کردن نیازهای امنیتی و راحتی شخصی خود، از بهترین عملکرد سیستم خود بهره ببرند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.