شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش كامل ريلز اينستاگرام (Instagram Reels)

۱۴ بازديد

در اين قسمت شما مي توانيد پست ها و استوري هاي مرتبط با فالووينگ following هاي خود را مشاهده كنيد. البته، ويژگي هايلايت در اينستاگرام به شما اين امكان را مي دهد كه استوري هاي خود را به طور دائم در دسترس مخاطبان خود قرار دهيد و اين فرصت را به شما مي دهد كه مدت زمان كوتاهي را در استوري صرف كنيد، كه معمولاً 5 از آن براي ارسال پيام به ما پيشنهاد مي كنيم. بلاك: با بلاك كردن يا همان مسدود كردن افراد در اينستاگرام امكان نمايش پستها و استوريها و … مثلا اگر كلمهاي را در قسمت People وارد كنيد صفحههاي مربوط به اشخاص ظاهر ميشود در صورتي كه اگر همين كلمه را در بخش Tag وارد كنيد تمام پستهاي مربوط به كلمه براي شما نمايش داده خواهد شد. اقدام به پست گذاري كنيد به صورت يكسره وارد گالري خواهيد شد و نيازي نيست نوع محتواي خود را انتخاب كنيد.

پس از انتشار پست اگر به هر دليلي قصد حذف كردن آن را داشتيد تنها كافي است بر روي سه نقطه بالاي پست كليك كرده و گزينه Delete را انتخاب كنيد و در پاپ آپي كه نمايش داده ميشود مجددا Delete را انتخاب نماييد. نماد ذره بين شامل دو بخش ديگر نيز است كه يكي مربوط به نمايش پستهاي محبوبي است بر اساس علايق شما و پستهايي كه لايك كرديد يا فالوينگهاي شما نشان داده ميشود. مورد استفاده قرار ميگيرد يعني شما با كليك بر روي اين نماد با چهار بخش به نامهاي Top, People, Places و Tag مواجه خواهيد شد. با كليك بر روي اين نماد در اينستاگرام با سه بخش Gallery، Photo و Video مواجه ميشويد و ميتوانيد با انتخاب عكسها و ويديوهاي قبلي يا جديدي كه قادر خواهيد بود با استفاده از دوربين در همان لحظه ثبت كنيد نسبت به انتشار پست اقدام كنيد. بنا بر اين اگر پست شما در دقايق اول تعامل بالايي نداشته باشد، باعث اين نمي شود كه اينستاگرام آن را براي راد چت هاي پيگير شما نمايش ندهد.

همچنين در برخي از آپديتراد چت يك نوار باريك نيز بين قسمت جستجو و نمايش پستهاي محبوب وجود دارد كه مربوط به مشاهده لايو ويديوها و استوريهاي محبوب و منتخب است. اگر كلمه مورد نظر را در بخش Top جستجو كنيد تمامي موارد مهم از جمله هشتگها، مكانها و آيديهاي مربوط به كلمه را مشاهده خواهيد كرد. براي اينكه اطلاعات پست منتشر شده را ويرايش كنيد از سه نقطه بالاي پست استفاده كرده و بر روي Edit كليك كنيد با اين كار ميتوانيد كليه اطلاعات پست از جمله تگها، لوكيشن، كپشن و … يا اينكه ممكن است در اين مرحله پس از انتخاب نام كاربري و رمز با دو گزينه در قسمت پايين كادر مخصوص ورود نام كاربري و رمز مواجه شويد كه مربوط به ادامه و پيدا كردن مخاطبان Continue and Sync Contacts و ادامه بدون پيدا كردن مخاطبان Continue Without Syncing Contacts است. امكان فعال سازي ورود دو مرحلهاي با استفاده از گزينه Two-Factor Authentication در بخش Security ميسر خواهد بود يعني براي ورود به اكانت علاوه بر رمز عبور بايد از كد تاييدي كه هر بار براي شما پيامك ميشود نيز استفاده كنيد. در قسمت پايين پستها چند علامت وجود دارد كه براي گذاشتن كامنت بايد آيكون كامنت را انتخاب كرده و ديدگاه و نظر خود را در كادر مربوطه وارد نماييد و در نهايت گزينه Post را لمس كنيد.

كامنت Comment: كامنت گذاشتن يكي از اصطلاحات پركاربرد اينستاگرام بوده و به معني افزودن ديدگاه و نظر زير يك پست است. شما بدون آگاهي و اطلاع از معني و مفهوم اصطلاحات اينستاگرامي نميتوانيد به درستي با برنامه كار كنيد به همين دليل در ادامه مقاله آموزش اينستاگرام از صفر تا صد اصطلاحات پركاربرد و مهم اينستاگرام را به همراه توضيحاتشان بيان ميكنيم. حتي در اين مقاله به شما در مورد هزينه هاي تبليغاتي اينفلوئنسر ماركتينگ نيز مطالبي را بيان مي كنيم. 1. سپس با فعال كردن نوتيفيكيشن مربوط به هر محتوا (استوري، پست، IGTV و ريلز) هر موقعي كه اين پيج محتواهاي ذكر شده را منتشر كردف سريع تر از هر كسي با خبر شويد! Allow replies and reactions: در اين بخش تعيين مي كنيد كه آيا همه امكان Reply كردن و عكس العمل نشان دادن به استوري شما را داشته باشند يا خير. با توجه به به اينكه اين اپليكيشن همواره در حال بروز رساني شدن است، آموزش آپديت اينستاگرام مسئله مهمي است. حال لازم است كه بدانيم اينفلوئنسرراد چتگرام چه كساني هستند و چگونه فعاليت مي كنند؟ اين به اين معني است كه الگوريتم اينستاگرام به شما كمك مي كند تا نحوه عملكرد آن را درك كنيد و يك استراتژي براي بهبود ديد خود و افزايش دنبال كنندگان (راد چتي ) خود در پلتفرم (اينستاگرام) ايجاد كنيد.

حافظه‌های RAM یا حافظه‌های حافظه دسترسی تصادفی، یکی از عناصر اساسی و مهم در عملکرد و کارایی یک لپتاپ می‌باشند. بهترین حافظه‌های RAM برای لپتاپ‌ها، عموماً توسط شرکت‌های معتبر و معروفی همچون Corsair، Crucial، Kingston و G.Skill تولید می‌شوند.

یکی از اصولی‌ترین عواملی که باید در نظر گرفته شود، ظرفیت حافظه‌ی RAM است. امروزه برای لپتاپ‌ها، حداقل ظرفیت RAM پیشنهادی برای کاربردهای روزمره به 8 گیگابایت رسیده است. با این حال، برای کارهای بیشتری مانند ویرایش تصاویر و ویدیو، اجرای بازی‌های حرفه‌ای و یا استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی و طراحی، ممکن است نیاز به ظرفیت‌های بیشتری مانند 16 یا حتی 32 گیگابایت باشد.

 

علاوه بر ظرفیت، سرعت و کلاس حافظه نیز اهمیت دارند. برای لپتاپ‌های معمولی، حافظه‌های DDR4 با سرعت 2666 مگاهرتز به عنوان یک گزینه خوب محسوب می‌شوند. اما در صورتی که لپتاپ شما از قدرت پردازشی بالاتری برخوردار است یا نیاز به عملکرد بهتری دارید، حافظه‌های با سرعت‌های بالاتر مانند 3200 مگاهرتز یا حتی بالاتر را در نظر بگیرید.

به طور کلی، برای انتخاب بهترین حافظه‌های رم لپتاپ خود، باید به نیازهای خود و مشخصات فنی دستگاه توجه کنید تا بهترین تطابق ممکن را برای بهبود کارایی و عملکرد سیستم خود داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.