شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود بهترين آنتي ويروس هاي رايگان كامپيوتر و لپ تاپ در سال 2022

۱۲ بازديد

با استفاده از اين برنامه ميتوانيد ايميلها، محتواي وب و پيامكها را از نظر بدافزار بررسي كنيد. • اين برنامه ميتواند تماسها، پيامكها و ترافيك شبكه را فيلتر كند. • اين برنامه ميتواند برنامههاي تازهنصبشده را روي دستگاه اسكن كند تا تهديدات را پيدا كرده و از آنها جلوگيري كند. اصليترين تفاوت اين دو روش در منبع درآمد آنها است. البته اين رو بگم كه هيچ سوئيتي امنيت صد در صدي تضمين نمنيكنه و ممكنه بالاخره چند تا باج گيرم از زير دستش در بره، ولي اين براي همه ي محصولات امنيتي چه پولي و چه رايگان مشابه هست و انتي ويروسي در دنيا وجود نداره كه صد در صد مخرب هارو شناسايي و مسدود كنه. Malwarebytes Proactive Protection همچنين از دستگاه شما در برابر حملات ويروسهاي مدرن و باج افزار محافظت ميكند. • از پيامكهاي ناخواسته محافظت ميكند. • اين برنامه اسكن خودكاري انجام ميدهد كه ميتواند روزانه، هفتگي و يا بر اساس تقاضا اجرا شود. اين برنامه ميتواند به طور خودكار برنامه را از نظر بدافزار، خطرات بقا، باجافزار و موارد ديگر بررسي كند. • اگر كسي سيم كارت را از دستگاه شما بردارد، برنامه به طور خودكار قفل تلفن را انجام ميدهد. عليرغم تمام مزيتهاي استيكينگ ارز ديجيتال، اين روش با ريسكهايي روبهرو است كه ممكن است به طور كلي باعث از بين رفتن سرمايه كاربران شود.

اين آنتي ويروس ميتواند بيش از 350000 تهديد را شناسايي كند و به همين دليل هم با يكي از قويترين انتي ويروس براي گوشي اندرويد مواجه هستيم. AVG يكي از بهترين آنتي ويروسهاي رايگان براي اندرويد است كه با كاربرد آسان به شما كمك ميكند تا از تلفن همراه خود در برابر نرمافزارهاي جاسوسي، ويروسها و بدافزارها محافظت كنيد. با توجه به اينكه اين محصول، تأثير كارايي پايين و قابليت تطبيق پذيري بالايي دارد، اين آنتي ويروس مي تواند گزينه بسيار مناسبي براي افرادي باشد كه محصولي مي خواهند كه هيچگونه تأثيري بر روي عملكرد سيستمشان نگذارد. آنتي ويروس فوق العاده قوي براي اندرويد اصلا لازم هست يا نه؟ مهمترين ويژگي هر نرم افزار آنتي ويروس، يك موتور آنتي ويروس خوب است. برنامه امنيتي Kaspersky يكي از بهترين آنتي ويروس آندرويد ۲۰۲۰ است كه برخي ويژگيهاي آن چشمگير است و در اسكن بدافزارها بسيار خوب عمل ميكند. بنا بر اطلاعاتي كه خود شركت Eset منتشر كرده تغييرات مهم نسخه 2019 يكي Deep Behavioral Inspection هست كه بالاتر در موردش توضيح دادم و يك تغيير جالب ديگه اين هست كه شركت eset اومده قابليتي جديد به نرم افزارش اضافه كرد و به عنواني يك سرويس جديد راه اندازي كرده به اسم Refer a friend Program كه شما ميتونيد از اين طريق از نرم افزار مجاني استفاده كنيد ، اين به نوعي يك هديه از سمت شركت eset براي كاربرانش هست.

ESET Mobile Security يك از بهترين ويروس كش براي اندرويد به حساب ميآيد و دستگاه شما را در برابر بد افزارها ايمن نگه ميدارد. • اين نرمافزار بهطور خودكار بهروزرسانيها را بررسي ميكند و اطمينان ميدهد كه دستگاه شما از اتصال موضوعي ايمن است. Norton Mobile Security يك نرمافزار ضدويروس است كه از تلفن همراه شما در برابر تهديدات آنلاين محافظت ميكند. معمولاً ميتوانيد اطلاعات اوليه در مورد دقت و سطوح عملكرد نرمافزار آنتيويروس را بهصورت آنلاين پيدا كنيد. • از ويژگيهاي ضدسرقت برخوردار است كه به شما اطمينان ميدهد در صورت مفقودي تلفن هوشمندتان كسي نميتواند به اطلاعات شما دسترسي داشته باشد. اين برنامه به شما امكان ميدهد تلفن را به صورت دستي براي بدافزارها، برنامهها و دستگاهها اسكن كنيد. • اين ابزار از دستگاهي براي افزودن مجوز استفاده ميكند كه به شما امكان ميدهد در صورت سرقت يا گم شدن دستگاه، آن را از راه دور پاك كنيد. بقيه كاربران اطلاعات بلاك ارائه شده توسط اين نود را بررسي ميكنند و در صورت تاييد بلاك چين را بهروز ميكنند. در صورت گم شدن دستگاه، مي توانيد دستگاه خود را از راه دور قفل كنيد. فروشگاه اينترنتي موبايل ۱۹كالا در ادامه به معرفي ۱۰ تا از بهترين آنتي ويروس هاي اندرويد براي سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ ميپردازد.

ميخواهيد برخي اپليكيشن هاي روي گوشي خود را پنهان كنيد؟ چگونه بفهميم گوشي هك شده است؟ آنتي ويروس Go Security در تست AV امتياز كامل گرفته است. پس اگر يك از بهترين آنتي ويروس رايگان براي اندرويد را ميخواهيد حتما نگاهي به اين اپليكيشن داشته باشيد. • شما را قادر ميسازد تا تمام رمزهاي عبور آنلاين خود را در يك مكان واحد ذخيره و مديريت كنيد. • اين برنامه به شما كمك ميكند تا از حريم خصوصي خود محافظت كنيد. • داراي ويژگيهاي ضدسرقت براي محافظت از دادهها و تلفن همراه است. • اين برنامه براي يافتن دستگاه گمشده شما داراي ويژگي ضد سرقت است. يك نرم افزار ضد بد افزار چند پلتفرمه، مناسب انواع ويندوز، Chrome ،Android و iOS است. اختلاف بسته امنيتي با Antivirus در اين مي باشد كه در بسته Internet Security موردهاي خاصي كه براي كاربراني كه پيوسته با اينترنت سر و كار دارند به درد بخور تر مي باشد ، ولي شكي نخواهد بود كه ضد ويروس كسپر هم يكي از قدرتمندترينها شمرده مي گردد . براي كار كردن با رابط كاربري اصلي آنتي ويروس Eset Nod 32 يك منحني براي يادگيري وجود دارد. مشكل ديگر اين روش اين است كه اگر پلتفرم دچار خطا در شبكه اصلي شود و اسلشينگ (مجازات) انجام شود، بخشي از توكنهاي اصلي از مالكيت سرمايهگذار خارج ميشوند ولي توكنهاي معادل آن ممكن است خرج شده باشند.

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ

قبل از خرید لپ تاپ باید به چند نکته مهم توجه کنید که عبارتند از: 

-    آگاهی از قیمت روز لپ تاپ

-    تعیین نوع کاربری لپ تاپ (از لپ تاپ چه استفاده‌ای می‌خواهید بکنید؟) 

-    انتخاب فروشگاه یا وبسایتی که می‌خواهید از آن خرید کنید. 

 بهترین سایت خرید لپ تاپ

آگاهی از قیمت روز لپ تاپ

آگاهی از قیمت روز انواع لپ تاپ می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد و مانع از آن شود که شما لپ تاپی را با قیمتی گران‌تر از قیمت روزش خریداری کنید. سایت‌های فروش لپ تاپ یا کلا فروشگاه‌های اینترنتی که کارشان فروش لپ تاپ و قطعات کامپیوتر است گزینه خوبی برای اطلاع از قیمت روز لپ تاپ هستند چرا که این سایت‌ها در رقابت با یکدیگر بوده و تلاش‌شان آن است که قیمت کالاهایشان را همیشه در حد قیمت روز یا حتی پایین‌تر از آن نگه دارند.پکیج ویژه آموزش کامل کامپیوتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.