شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش اينستاگرام و تمام نكات ريز و درشت آن

۱۵ بازديد

 نحوه واكنش كاربران به پستها، استوري و… پاسخ دادن به شخصي در بخش كامنت توسط اشاره كردن به انها در كامنت خود. تگ كردن افراد در كامنت هم كاربرد دارد و شما اين امكان را داريد كه در زير پست ديگران، پيجهاي دلخواهتان را منشن كنيد. يكي از اصليترين و مهمترين مزاياي افزايش راد چت در اينستاگرام اين است كه هر چه راد چت بيشتري داشته باشيد، قطعاً ميزان شهرت و معروفيت شما هم بيشتر خواهد شد چرا كه افراد بيشتري با شما آشنا ميشوند. ديده شدن و تعامل داشتن افراد مطرح و پيج هاي قدرتمند با صفحه شما اعتبار شما را بيشتر مي كند. ميزان درآمد بلاگرها ثابت و يكسان نيست و به عوامل و معيارهاي بسيار زيادي از جمله تعداد مخاطبان، ترافيك ورودي وبلاگ، نرخ تعامل و زمينه تخصصي فعاليت آنها بستگي دارد. وقتي در بين مخاطبان خود مشهور و معروف شويد، به حرف شما توجه ميكنند و اگر درخواستي از آنها داشته باشيد، انجام خواهند داد. در اين صورت آن كسب و كار هم بخشي از سود فروش را به شما خواهد داد. اگر هدف شما اين است، بايد اول از همه محصول خود را مشخص كرده و بازه فعاليتي آن را كاملا تعيين كنيد. 5- با شركت در اين دوره توانايي فروش اينترنتي را كسب مي كنيد، شما ياد ميگيريد محتوايي رو بسازيد كه مي تواند هر مخاطبي را تبديل به خريدار محصول شما كند، شما تكنيك هاي افزايش راد چت طبيعي را ياد ميگيريد4- اينفلوئنسر ماركتينگ: نوعي روش بازاريابي مي باشد كه در اين روش براي بازاريابي و معرفي محصول به جامعه مخاطبين از اينفلوئنسر ها كمك گرفته مي شود. چرا اينستاگرام از پيجهايي كه راد چتي زيادي دارند حمايت ميكند و به آنها كمك ميكند كه بيشتر ديده شوند؟ وقتي مخاطبان شما و برندتان را بشناسند و اعتماد كنند، در كنار شما قرار ميگيرند و اگر يك كسب و كار ديگر هم راه اندازي كنيد، به شما كمك ميكنند كه خيلي سريع رشد و پيشرفت كنيد و به فروش برراد چت. با فعال شدن اين نوتيفيكيشنها، مخاطبان در اولين دقايق انتشار پست از آن باخبر شده و با ايجاد تعامل نسبت به آن، شما را به صدر فيد ديگر كاربران و پس از آن اكسپلور ميفرستند. اما رفتن به اكسپلور اونقدرها هم كه فكر ميكنيد سخت نيست. از طرفي افزايش موارد ذكر شده بالا رفتن نرخ تعامل شما رو به دنبال خواهد داشت. علاوه بر آن، گذاشتن هشتگ و منشن كردن ديگران در كپشن باعث تعامل بيشتر پست شما با الگوريتمراد چتگرام ميشود. تعامل با مخاطب را بههيچوجه فراموش نكنيد. البته منظورم اين نيست كه هر روز پست بگذاريد، بلكه منظورم اين است كه اگر قرار است در ماه، فقط ۴ پست را در پيجتان قرار دهيد، حتماً اين كار را بكنيد و در اين بين، استوري گذاشتن روزانه را نيز فراموش نكنيد.

هيچگاه بيهدف در اينستاگرام بازاريابي نكنيد. در صورتي كه ميخواهيد در اينستاگرام بازاريابي كنيد، لازم است تا يكي از استراتژيها و اهداف مهم خود را افزايش تعداد راد چت قرار دهيد. اگر بتوانيد به اين سوالات به درستي پاسخ دهيد، ميتوانيد مخاطب هدف را بشناراد چت و با شناختي كه از او داريد يك برنامه درست و دقيق بازاريابي بنويراد چت. اما با پيشرفت شبكه هاي اجتماعي سبك بلاگري به سمت و سوي ولاگري سوق پيدا كرد. تيك آبي به معناي تاييد هويت صاحب صفحه از سمت شركت اينستاگرام است. در صفحه شخصي شما: يك حلقه رنگي در دور عكس صفحه شخصي شما نمايان خواهد شد و مردم ميتوانند بر روي آن ضربه بزنند تا استوري شما را ببينند. اينكه شما يا راد چتيتان، چه مطالب و محتوايي را دنبال يا جستجو مي كنيد يكي از مهم ترين عوامل، در نمايش پست ها در صفحه اكسپلورتان به شمار مي رود. مكانيسم جستجوي اينستاگرام به اين صورت است كه بر اساس بخش نام و نام كاربري حساب شما، جستجو ميكند و كسب و كارها را به مخاطبان پيشنهاد ميدهد.

چطور بايد حساب كاربري خود را حذف كنم ؟ ساخت پروفايل حرفهاي در اينستاگرام ساخت پروفايل حرفهاي در اينستاگرام حساب هر كاربر در اينستاگرام، از پنج بخش بسيار مهم تشكيل شده است. چون اينستاگرام فرامكاني و فرا زماني هست و شما در هر زماني و در هر مكاني ميتونيد فعاليت كنيد و درامد هاي بي نهايت داشته باشيد. نخستين كاري كه بايد انجام دهيد، دانلود و نصب اپليكيشن اينستاگرام براي موبايلهاي مبتني بر iOS يا اندرويد است و البته به خاطر داشته باشيد كه هميشه آپديت اينستاگرام را انجام دهيد و آخرين نسخه آن را روي گوشيهاي هوشمند خود استفاده كنيد. الگوريتم اينستاگرام ميخواهد كه پستها را بر اساس دوستان، خانواده و اكانتهايي كه به آنها اهميت ميدهيد اولويت بندي كند. با اين كار دوستان آنها هم با پيج شما آشنا ميشوند و تعداد راد چتي شما افزايش مييابد. در ادامه كليات آنچه در كارگاه آموزش كسب درآمد از اينستاگرام ميآموزيد را با هم بررسي خواهيم كرد. و حالا وقت آن است كه شما اين تجربيات را ببينيد و يادبگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.